پوتین خواستار پایان فوری درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطینی‌ها شد
پوتین خواستار پایان فوری درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطینی‌ها شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه می‌گوید که درگیری بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها باید براساس قوانین حقوق بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان حل شود. براساس گزارش اسپوتنیک، پوتین تاکید کرد که ادامه درگیریها باعث افزایش تلفات غیرنظامیان خواهد شد.  رئیس جمهور روسیه که در دیدار با سفرای […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه می‌گوید که درگیری بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها باید براساس قوانین حقوق بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان حل شود.

براساس گزارش اسپوتنیک، پوتین تاکید کرد که ادامه درگیریها باعث افزایش تلفات غیرنظامیان خواهد شد. 

رئیس جمهور روسیه که در دیدار با سفرای خارجی در این کشور صحبت می‌کرد افزود: ضروری است که به خشونتها از سوی هر دو طرف هر چه سریعتر پایان دهیم و فعالانه به دنبال راه حلی برای حل این بحران بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت باشیم.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تا این لحظه شمار قربانیان حملات صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۱ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

پوتین روز جمعه نیز در نشست امنیتی روسیه گفته بود که افزایش درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در قاره‌ای دیگر نیست، در نزدیکی مرزهای ما رخ می‌دهد و بر منافع امنیتی مسکو تأثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/