پساب های صنعتی آلوده به مواد شیمیایی وارد دریاچه می‌شود
پساب های صنعتی آلوده به مواد شیمیایی وارد دریاچه می‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از سراریز شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، گفت: این فاضلاب ها متعلق به شبکه های صنعتی بوده و با مواد شیمیایی آمیخته شده و وارد دریاچه ارومیه می شود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور ، درباره سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه […]

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از سراریز شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، گفت: این فاضلاب ها متعلق به شبکه های صنعتی بوده و با مواد شیمیایی آمیخته شده و وارد دریاچه ارومیه می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور ، درباره سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، افزود: متاسفانه این فاضلاب ها برخلاف برخی ادعاها بدون تصفیه کامل وارد دریاچه ارومیه می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این فاضلاب ها متعلق به شبکه های صنعتی بوده و با مواد شیمیایی آمیخته شده و وارد دریاچه ارومیه می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره پیگیری نمایندگان ارومیه نسبت به سرازیر شدن فاضلاب به دریاچه ارومیه، تصریح کرد: تاکنون جلسات مختلفی برگزار کردیم تا مانع از وارد شدن فاضلاب برخی کارخانه ها به دریاچه ارومیه شویم.

وی تاکید کرد: این پساب ها تصفیه نمی شود و همین معضل باعث ناراحتی و نارضایتی مردم ارومیه شده است این درحالی است که وزیر نیرو اصلا توجهی به آن ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه ورود فاضلاب تصفیه نشده به دریاچه ارومیه موضوعی بود که از سوی مسئولان بهداشت ودرمان و اداره کل حفاظت محیط زیست تایید شده اما به آن توجهی نمی شود