پروژه عمرانی فرهنگسرای شهرک ارم وارد مرحله آرماتوربندی شد
پروژه عمرانی فرهنگسرای شهرک ارم وارد مرحله آرماتوربندی شد

[ad_1] پروژه عمرانی فرهنگسرای شهرک ارم وارد مرحله آرماتوربندی شد شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات احداث ساختمان فرهنگی (قرائتخانه) شهرک ارم توسط شهرداری ناحیه یک این منطقه وارد مرحله آرماتوربندی شد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه های عمرانی با رویکرد فرهنگی و ایجاد […]

[ad_1]


پروژه عمرانی فرهنگسرای شهرک ارم وارد مرحله آرماتوربندی شد

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات احداث ساختمان فرهنگی (قرائتخانه) شهرک ارم توسط شهرداری ناحیه یک این منطقه وارد مرحله آرماتوربندی شد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه های عمرانی با رویکرد فرهنگی و ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده شهروندان از امکانات زیرساختی از مکان‌های فرهنگی، شهرداری منطقه ۱۰ اقدام به اجرای پروژه احداث ساختمان فرهنگی (قرائتخانه)  شهرک ارم کرده است.

وی افزود: هم اکنون پروژه مذکور وارد فاز عملیاتی شده و توسط اکیپ های عمرانی  شهرداری ناحیه یک این منطقه با اتمام عملیات پی کنی در دست اجرای پی سنگی قرار گرفت و اکنون با سرعت و دقت کامل در حال اجرای عملیات آرماتوربندی فونداسیون سازه است.

زارعی برآورد اولیه برای هزینه احداث کتابخانه در محل مذکور را در حدود ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: قرائتخانه شهرک ارم با زیر بنای ۲۰۰  متر مربع  در یک طبقه در میدان معلم شهرک ارم احداث می‌شود.

[ad_2]