پروژه آزادراه مراغه – هشترود با تزریق  ۶۰۰ میلیارد تومان زیر بار ترافیک می رود
پروژه آزادراه مراغه – هشترود با تزریق  ۶۰۰ میلیارد تومان زیر بار ترافیک می رود

[ad_1] نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: به زودی با تزریق ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزادراه مراغه هشترود ، ۴۸ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک می رود. به گزارش قلم پرس،از مراغه، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در سلسله بازدیدهای میدانی خود […]

[ad_1]


نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: به زودی با تزریق ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزادراه مراغه هشترود ، ۴۸ کیلومتر از آن زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در سلسله بازدیدهای میدانی خود از پروژه عمرانی آزادراه مراغه- هشترود خبر از تزریق قریب الوقوع ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح خبر داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با حضور در محل پروژه و تقاطع غیرهمسطح، شایعه مخالفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تسهیلات بانکی به این پروژه را کذب محض خواند و افزود: در دیداری که هفته قبل با دکتر میرکاظمی داشتم موافقت وی با تخصیص تسهیلات بانکی برای تکمیل ۴۸ کیلومتر از این آزادراه ابلاغ شد و به زودی با انجام تشریفات اداری مبلغ چهارصد میلیارد تومان به این پروژه تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: با افزوده شدن سهم قرارگاه خاتم و نیز بانک سپه این مبلغ به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

علیزاده در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش های مهندسین قرارگاه عاشورا گفت: قرارگاه خاتم حتی در فصل سرما نیز کار را تعطیل نکرده و در این فرصت به تامین مصالح مورد نیاز همت گماردند تا در فصل کاری تکمیل و اجرای پروژه سرعت بیشتری به خود گیرد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و بهره‌برداری از ۴۸ کیلومتر از این آزادراه حوادث جاده ای در مسیر کنونی به طور موثری و قابل توجه کاهش یافته و امنیت تردد مسافران تامین گردد.
 

انتهای پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]