پروژه آذربایجان در دادگاه/ برخی از از افراد، سازمان فرهنگی را تبدیل به محل استخدام نیروی فشار کرده‌اند
پروژه آذربایجان در دادگاه/ برخی از از افراد، سازمان فرهنگی را تبدیل به محل استخدام نیروی فشار کرده‌اند

یه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص سئوالی مبنی بر آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه تبریز اظهار داشت: آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه موضوعی است که قبلا نیز در این خصوص موضع گرفته بودم، مدیریت اداره حفاظت از محیط زیست در دوره قبلی حاشیه‌هایی در این خصوص داشت که بخاطر مجوز مدیر وقت […]

یه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در خصوص سئوالی مبنی بر آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه تبریز اظهار داشت: آلایندگی نیروگاه و پالایشگاه موضوعی است که قبلا نیز در این خصوص موضع گرفته بودم، مدیریت اداره حفاظت از محیط زیست در دوره قبلی حاشیه‌هایی در این خصوص داشت که بخاطر مجوز مدیر وقت این دو مرکز از پاسخ به مدیریت شهری شانه خالی کرده بودند، البته این موضوع را هم باید گفت که نیروگاه و پالایشگاه به مدیریت شهری بدهی داشته‌اند، حیات مردم و سلامتشان قابل قیمت‌گذاری نبوده و این مجموعه‌ها باید در این راستا ضررهایی را هم متحمل شوند تا جان و سلامتی شهروندان به خطر نیفتد.

پروژه آذربایجان در دادگاه

رشیدی در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهری اظهار کرد: پروژه آذربایجان گذشته‌ای عبرت‌آمیز دارد و پرونده‌اش در دادگاه در حال بررسی است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: مشکل آسفالت و بدنه‌سازی پروژه میدان آذربایجان نیز یکی از موضوعات چالش‌برانگیز است که در مجموع می‌خواهند برای سال آتی به مرحله اتمام برسانند.

وی افزود: بهتر است در پروژه‌های عمرانی به کلنگ‌زنی اصرار نورزیم و معیار عملکرد را کاهش هزینه‌ها در مدیریت شهری بدانیم. سه پروژه اصلی شهر را به پیمانکاری داده‌اند که سابقه و توان چنین کاری را ندارد، به عنوان رییس کمیسیون عمران سوالم این است چرا پروژه‌ها را به این پیمانکار داده‌اند؟

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: متولی اصلی پیگیری سامانه جامع شفافیت شهرداری تبریز سازمان فناوری است و تمام مناطق و سازمان‌ها برای یکپارچگی باید با این نهاد هماهنگ شوند.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص مسیر دوچرخه‌سواری، شهر ما استانداردهای لازم را در این راستا دارد ولی  توزیع این معابرعادلانه نیست و معابرمان تبدیل به پارکینگ خودروها شده است.

رشیدی اظهار کرد: نگاه نهادها و نیروهای فرهنگی در شهرداری منحط است و عامل اصلی این این موضوع هم خود شهرداری بوده، برخی از از افراد، سازمان فرهنگی را تبدیل به محل استخدام نیروی فشار کرده‌اند و بودجه های کلان صرف این گروه‌ها شده است تا در صورت برکناری مدیران، شهرداری را به هم بزنند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ساماندهی وانت‌بارها نیز توضیح داد: در این خصوص نیاز است دستگاه‌ قضایی و سایر نهاد‌ها با شهرداری همکاری کنند تا برای آنها مکان مناسب برای فعالیت‌شان اختصاص یابد.

رشیدی در بخش دیگری نیز یادآور شد: موضوع سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید شهرداری در این راستا اقداماتی اساسی در نظر گیرد تا سرمایه‌گذران بتوانند به نحو احسن و با اعتماد به شهرداری فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/