پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ زیر ذره بین فرماندار تبریز
پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ زیر ذره بین فرماندار تبریز

پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ زیر ذره بین فرماندار تبریز فرماندار تبریز با همراهی شهردار منطقه ۱۰، از برخی پروژه های عمرانی در حال اجرای این منطقه بازدید کرد. به گزارش قلم پرس،، یونس فاتح با همراهی موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ صبح امروز از روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی این منطقه همچون ساماندهی […]



پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ زیر ذره بین فرماندار تبریز

فرماندار تبریز با همراهی شهردار منطقه ۱۰، از برخی پروژه های عمرانی در حال اجرای این منطقه بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس،، یونس فاتح با همراهی موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ صبح امروز از روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی این منطقه همچون ساماندهی مجموعه های تاریخی فرهنگی مقبره الشعرا و حیدر تکیه سی بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

فرماندار تبریز در این بازدید با قدردانی از تلاش های شهردار منطقه ۱۰ و مجموعه همکاران این منطقه، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد فعال شدن پروژه های شهرداری منطقه ۱۰ بر اساس زمانبندی مشخص هستیم که این امر نشانگر همت شهردار این منطقه است.

در این بازدید موسی زارعی ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملیات ساماندهی مقبره الشعرا از این مجموعه ارزشمند به عنوان یک پروژه مهم فرهنگی یاد کرد و برای تکمیل آن از انجام پاره ای از فعالیت های عمرانی خبر داد.

ادامه بازدید فرماندار تبریز از محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی به انجام رسید.

شهردار منطقه ۱۰، در جریان این بازدید درباره عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و سنگفرش این مسیر نیز توضیحاتی ارائه کرد.

تاکید فرماندار تبریز بر حل مشکلات فاضلاب مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب

فرماندار تبریز به همراه مدیران آب و فاضلاب منطقه ۲ و شهردار منطقه ۱۰ در بازدید از مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب از روند مطلوب عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و بر حل مشکلات فاضلاب این مسیر تاکید کرد.

در این بازدید یونس فاتح،
اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ در متراکم ترین منطقه کم برخوردار و حاشیه نشین تبریز را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اجرای پروژه مسیر گشایی ۴۵ متری انقلاب را تسهیل کننده ترافیک، نوسازی و احیاء بافت های قدیمی و فرسوده شهری دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از پروژه‌های شهری ما درگیر تأسیسات زیرزمینی آب و فاضلاب هستند که عملیات اجرایی پروژه را به تأخیر انداخته است تصریح کرد: پروژه ۴۵ متری انقلاب معضل تأسیسات آب و فاضلاب دارند که نیازمند تعامل و هماهنگی برای رفع آنها است لذا ضروری است همه مسئولان حداکثر توان خود را  جهت تسریع در اجرایی شدن طرح‌ آب و فاضلاب شهری این منطقه به کار ببندند.

فاتح مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب را مطالبه اصلی شهروندان و یکی از طرح‌های بزرگ بازآفرینی شهری کشور عنوان کرد و دستورات لازم را به مدیران شرکت آب و فاضلاب منطقه در خصوص اجرای عملیات شبکه‌های فاضلاب خیابان ۴۵ متری صادر و بر لزوم افزایش همکاری ها با شهرداری منطقه ۱۰، در راستای تکمیل این مسیرگشایی تأکید کرد.

موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ نیز در این بازدید با اشاره به مساعدت ها و حمایت های ستودنی شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز در جهت پیشبرد اهداف عمرانی این پروژه خواستار همکاری های لازم از سوی شرکت های متولی در راستای تسریع عملیات شبکه فاضلاب جهت جلوگیری از وقفه در عملیات عمرانی پروژه شد و افزود: پروژه ۴۵ متری انقلاب یا طرح نجات تبریز، با ایجاد تحولی بزرگ در متراکم ترین و پرجمعیت ترین بخش حاشیه ای شهر، به طور یقین منشا تحولات بزرگ اجتماعی، اقتصادی و شهری در این قسمت خواهد شد.