پرداخت ۳٫۵ میلیارد خسارت به حادثه قطار تبریز – مشهد
پرداخت ۳٫۵ میلیارد خسارت به حادثه قطار تبریز – مشهد

مدیرسرپرست شعب بیمه کوثر آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۳٫۵ میلیارد خسارت به حادثه قطار تبریز – مشهد خبر داد. به گزارش قلم پرس، هادی قدس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این بیمه در فروش بیمه‌های زندگی، عمر و سرمایه‌گذاری در سطح کشور بالاترین فروش را دارد، اظهار داشت: بیشتر مجموعه نیروهای مسلح […]

مدیرسرپرست شعب بیمه کوثر آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۳٫۵ میلیارد خسارت به حادثه قطار تبریز – مشهد خبر داد.

به گزارش قلم پرس، هادی قدس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این بیمه در فروش بیمه‌های زندگی، عمر و سرمایه‌گذاری در سطح کشور بالاترین فروش را دارد، اظهار داشت: بیشتر مجموعه نیروهای مسلح استان زیر پوشش بیمه حوادث و عمر هستند.

وی با بیان اینکه باید نگرش جامعه نسبت به بیمه‌ها تغییر‌ کند، افزود: متاسفانه در کشور موضوع بیمه بیشتر در حوزه خودرو تعریف می‌شود در حالی که بیمه‌ها می توانند سطح گسترده‌ای از خدمات را در جامعه تحت پوشش قرار دهند.

وی تعداد نمایندگی‌های این شرکت در آذربایجان‌شرقی را ۴۰ نمایندگی حقیقی و ۲۰ دفتر نمایندگی اعلام کرد.

قدس با بیان اینکه رتبه ۶ بیمه کوثر در بین شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی کشور (آسیا- البرز- پارسیان- دانا- پاسارگاد-کوثر) است، گفت: بیمه کوثر در بین شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی و دولتی کشور (ایران-آسیا- البرز- پارسیان- دانا- پاسارگاد-کوثر) رتبه هفتم را در سال ۹۶ دارد.

مدیرسرپرست شعب بیمه کوثر آذربایجان شرقی از پرداخت ۳٫۵ میلیارد خسارت به حادثه قطار تبریز – مشهد خبر داد و اظهار داشت: همچنین در زلزله کرمانشاه ۳۵ میلیارد تومان و سقوط هلی کوپتر در مازنردان ۳۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.

وی در بخش دسیگری از سخنان خود گفت: شرکت بیمه کوثر با صدور بیمه نامه‌های حامی و پوشش های نوین، به عنوان پشتیبان حقوقی شهروندان درپی ایجاد آرامش بیمه گذاران و تحول در صنعت بیمه کشور است.

قدس ادامه داد: با تاکید بر این امر که پیشگیری از وقوع مشکل‌های حقوقی گام نخست شرکت در ارایه این نوع پوشش بیمه‌ای است، خاطرنشان‌کرد: در شرایطی که بیمه‌شده با شکایت قضایی روبه‌رو شود، شرکت با بهره‌مندی از وکلای متخصص و مجرب به حل‌وفصل مشکل آن‌ها می‌پردازد.