پرداخت بخشی از هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی با حمایت شورای شهر
پرداخت بخشی از هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی با حمایت شورای شهر
یاسین بجانی دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز از رفع چالش هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز ، کودکان استثنایی همانند سایر انسانها نیاز به توجه، محبت و رفتار مناسب و انسانی دارند ، پای صحبتها و درد دلهای آنان و خانواده هایشان که می نشینی متوجه می شوی که توان تکلم ندارند ولی انتظار شنیده شدن دارند، چشم بینا ندارند ولی انتظار دیده شدن دارند و دست سالم ندارند اما انتظار دستگیری دارند.

از همه مشکلات و خواسته‌های دانش آموزان استثنایی که بگذریم از مشکل اصلی آنها که مربوط به سرویس ایاب و ذهاب بوده نمی توان گذشت! مشکل سرویس ایاب و ذهاب این کودکان در سال جاری با چالش‌های جدی مواجه شده و به بدلیل مسائل خاص این دانش آموزان حالتی بحرانی پیدا کرده بود که خوشبختانه با همراهی اکثریت اعضای شورای شهر تبریز گامی در جهت رفع مشکل مالی و تامین سرویس آنها برداشته شد.

طرح اعمال مساعدت به دانش آموزان استثنایی با معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی برای پرداخت بخشی از هزینه سرویس ایاب و ذهاب با در نظر گرفتن تمامی ‌معضلات از سوی اعضای شورای شهر تبریز  طرح و طراحی‌ شده تا وضعیت بحرانی و حاد سرویس ایاب و ذهاب کودکان استثنایی تبریز و خطر محرومیت از تحصیل بدلیل ناتوانی در انتقال از خانه به مدرسه و بالعکس رفع شود.

یاسین بجانی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز و طراح این طرح از همت والای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جهت رفع این معضل تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه طرح اعمال مساعدت به دانش آموزان استثنایی با معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی برای پرداخت بخشی از هزینه سرویس ایاب و ذهاب دست یاری شان را از آنها کوتاه نکرده و به حمایتشان شتافتند.

انتهای پیام/