پرداختن به مسأله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد
پرداختن به مسأله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد

امام جمعه بناب گفت: پرداختن به مسأله عفاف و حجاب در فضای مجازی اگر بیشتر از فضای حقیقی نیست، نباید کمتر از آن باشد. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در آیین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب […]



امام جمعه بناب گفت: پرداختن به مسأله عفاف و حجاب در فضای مجازی اگر بیشتر از فضای حقیقی نیست، نباید کمتر از آن باشد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در آیین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب در جامعه اظهار کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حجاب را در جامعه کم‌رنگ کند، از این‌رو  از مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری انتظار می‌رود در خصوص حجاب وارد عمل شوند و بیش از پیش به آن حساسیت نشان دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر اینکه اجرای قانون حجاب مطالبه جدی مردم و مومنین است از اعضای شورای تامین به ویژه نیروی انتظامی خواست برای عملیاتی شدن قانون حجاب قدم بردارند.

وی افزود: مردم در این خصوص غیر از عملیاتی شدن قانون حجاب مطالبه دیگری ندارند.

خطیب نماز جمعه بناب خاطرنشان کرد: برای اجرای قانون حجاب ما نیز پشت سر مسؤولان هستیم.

باقری‌بنابی تصریح کرد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مومنین اجازه نخواهند داد عده‌ای عمداً و یا سهواً به حجاب بی‌حرمتی کنند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه نظام، نظام غدیر است، بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلاب غدیر است،  از این‌رو لازم است اهمیت غدیر را به نسل‌های جدید جامعه انتقال دهیم و نگذاریم غدیر به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س