پخت بزرگ‌ترین اطعام فاطمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراغه / توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مراغه
پخت بزرگ‌ترین اطعام فاطمی کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراغه / توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مراغه

به گزارش قلم پرس از مراغه، اکبر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ‌ترین اطعام واحسان ایام فاطمیه کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در مراغه پخت و توزیع شد. رئیس کمیته امداد مراغه گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۹ هزار پرس غذای گرم در مراغه پخت و توزیع شد. وی افزود: […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، اکبر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ‌ترین اطعام واحسان ایام فاطمیه کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در مراغه پخت و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد مراغه گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۹ هزار پرس غذای گرم در مراغه پخت و توزیع شد.

وی افزود: هزینه ۱۳۵ میلیون تومانی این احسان فاطمی را خیران مراغه‌ای تامین کرده‌اند.

ابراهیمی اضافه کرد: این غذاها به همت ۳۵ نفر از کارکنان کمیته امداد پخت و در یک روز برای ناهار و شام بین تمام خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

به گفته رئیس کمیته امداد مراغه، همزمان با ایام فاطیمه بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می‌شود.

ایراهیمی گفت: در شهرستان مراغه ۶ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و خیران در مناسب‌های مختلف با غذای گرم و بسته معیشتی از این خانواده‌ها حمایت می‌کنند.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مراغه همزمان با ایام فاطمیه

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی ایام فاطمیه ۴ هزار بسته معیشتی در مراغه توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ۳ هزار بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه مراغه و یک هزار بسته نیز توسط حوزه های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

رشیدی افزود: برای تامین این بسته‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و حبوبات از جمله اقلام این بسته‌های معیشتی است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷