پایان شائبات با راه اندازی سامانه فروشگاهی
پایان شائبات با راه اندازی سامانه فروشگاهی

[ad_1] پایان شائبات با راه اندازی سامانه فروشگاهی  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه ها گفت: با راه‌اندازی سامانه فروشگاهی بسیاری از شائبات پایان می‌یابد.   به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌ها پرداخت به حواشی را فرصت‌سوزی خواند و در […]

[ad_1]

پایان شائبات با راه اندازی سامانه فروشگاهی

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه ها گفت: با راه‌اندازی سامانه فروشگاهی بسیاری از شائبات پایان می‌یابد.

  به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌ها پرداخت به حواشی را فرصت‌سوزی خواند و در پاسخ به این سوال که چرا حقوق مدیرعامل پیشین منطقه آزاد ارس را سازمان پرداخت می‌کند، ابراز داشت: پروسه‌ی بازنشستگی مدیرعامل قبلی در حال انجام است و تا زمان بازنشستگی باید طبق مقررات رفتار شود.

 حمایت سازمان منطقه آزاد ارس از تولید داخلی

 رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پاسخ به سوال یکی از مدیران رسانه درخصوص ادعای قاچاق کالا در مناطق آزاد گفت: من به این نتیجه نرسیده‌ام که اینجا قاچاق رخ می‌دهد یا خیر. اولا در شهرهای مرزی پتانسیل قاچاق وجود دارد و مختص ارس هم نیست اما منطقه آزاد ارس نیز وظیفه قانونی در این باره ندارد و وظیفه برخورد با گمرک و سایر نهادهاست. با گمرک جلفا صحبت کردیم و تعارف هم نداریم و طبق ابلاغ ریاست‌محترم جمهوری همه نهادهای منطقه باید هماهنگ با ما عمل کنند.

 سامانه فروشگاهی، پایانی بر شائبات

 وی اضافه کرد‌: با راه‌اندازی سامانه فروشگاهی بسیاری از شائبات پایان می‌یابد بطوریکه سهمیه کالای مسافر بین صنوف تقسیم و جزئیات فروش و نحوه‌ی آن مشخص می‌گردد.‌

 با افزایش درآمدهای سازمان منطقه آزاد ارس، هادیشهر می‌تواند از آن منتفع شود‌

 کیانی در پاسخ به این سوال که الحاق هادیشهر به محدوده‌ی منطقه آزاد ارس به کجا رسیده است، یادآور شد: طبق مصوبه‌ی مجلس توسعه منطقه آزاد ارس باید در حاشیه‌ی رود ارس اتفاق بیافتد. با این حال ما اگر منابع درآمدی‌مان را افزایش دهیم شهرهای دیگر اطراف و هادیشهر چه جزو منطقه آزاد باشد، چه نباشد می‌تواند منتفع بشود. همانطور که پروژه احداث جاده مرند_جلفا خارج از محدوده است و منطقه آزاد ارس آن را پیش می‌برد.

 وی تقویت و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری را لازمه‌ی جذب مسافر و انتفاع ارس‌وندان برشمرد و بازنگری طرح جامع را جزو اولویت‌های کاری‌اش دانست.

[ad_2]