پاکسازی حاشیه اتوبان شهید کسایی از نخاله‌های ساختمانی
پاکسازی حاشیه اتوبان شهید کسایی از نخاله‌های ساختمانی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز گفت: در ادامه طرح پاکسازی، سطح منطقه حاشیه اتوبان شهید کسایی از زباله و نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد. به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی در اتوبان شهید […]



معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز گفت: در ادامه طرح پاکسازی، سطح منطقه حاشیه اتوبان شهید کسایی از زباله و نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی در اتوبان شهید کسایی به اجرا درآمد.
وی افزود: با توجه به اینکه تخلیه غیر قانونی پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر موجب بدمنظر شدن چهره شهر می‌شود، این منطقه هر هفته چند بار اقدام به پاکسازی حاشیه و رفوژ میانی اتوبان شهید کسایی از پسماند و نخاله‌های عمرانی می‌کند.
غیور افزود: در همین راستا، اتوبان شهید کسایی در قالب یک طرح ضربتی توسط نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری منطقه از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد.