پاکسازی جوب‌های غرب و شمالغرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶
پاکسازی جوب‌های غرب و شمالغرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از پاکسازی جوب‌ها و آب‌روهای غرب و شمالغرب تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح بهداشت عمومی، شهر و حفظ سلامت و نشاط شهروندان و همچنین زیباسازی چهره بصری شهر، از اجرای عملیات لایروبی جوب ها و بارگیری لجن آب‌روهای این منطقه خبر […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از پاکسازی جوب‌ها و آب‌روهای غرب و شمالغرب تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح بهداشت عمومی، شهر و حفظ سلامت و نشاط شهروندان و همچنین زیباسازی چهره بصری شهر، از اجرای عملیات لایروبی جوب ها و بارگیری لجن آب‌روهای این منطقه خبر داد.
وی افزود: به منظور هدایت روان آبهای سطحی و ارتقای حقوق شهروندی، عملیات پاکسازی جوب های سطح حوزه غرب تبریز، توسط عوامل پیمانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ در مسیر جاده صنعت مقابل کارخانه پیستون سازی اجرا شد.
براساس این گزارش، شهرداری منطقه ۶ تبریز با وسعتی بالغ بر ۷۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می‌شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
موقعیت استراتژیک این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمال غرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران برخوردار است.

[ad_2]