پالایشگاه تبریز بدهی زیادی به شهرداری دارد
پالایشگاه تبریز بدهی زیادی به شهرداری دارد

به گزارش قلم پرس، روح الله دهقان‌نژاد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع آلودگی هوای تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر نمایندگان و اعضای شوراهای ادوار گذشته به وطایف خود عمل می‌کردند، امروز شاهد این موضوع نبودیم. او ادامه داد: تبریز مسیر بادهای شمال‌غربی است. آیا فقط نیروگاه تبریز عامل است؟ […]

به گزارش قلم پرس، روح الله دهقان‌نژاد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع آلودگی هوای تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر نمایندگان و اعضای شوراهای ادوار گذشته به وطایف خود عمل می‌کردند، امروز شاهد این موضوع نبودیم.

او ادامه داد: تبریز مسیر بادهای شمال‌غربی است. آیا فقط نیروگاه تبریز عامل است؟ بهتر است به کارخانجات هم نگاهی داشته باشیم. مثلا سیمان صوفیان را ببینیم.  

دهقان‌نژاد با بیان اینکه برخی مسائل وجود دارد که هم اکنون وارث آن هستیم، گفت: باید ببینیم سهم مردم از آلایندگی چقدر است؟ معاینه فنی خودروها را مد نظر داشته باشیم و کنترل بر این موضوع را تشدید کنیم. از سوی دیگر مازوت سوزی باید تعطیل شود.

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امیدوارم جمع بندی این جلسه این باشد که یکدیگر را محکوم نکنیم، افزود: دست به دست هم بدهیم تا این مشکل حل شود، وگرنه با رقابت بر سر خبر و اقدامات انجام نشده، کاری از پیش نمی‌رود.

او یادآور شد: ضروری است از حرکت ویترینی خارج شویم و حداقل برای هفته آینده پیش‌بینی آلودگی هوا را داشته باشیم.