پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص معضل آلودگی هوای تبریز ارائه نمی‌‎شود/ نیروگاه موضوع را محرمانه نکنند
پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص معضل آلودگی هوای تبریز ارائه نمی‌‎شود/ نیروگاه موضوع را محرمانه نکنند

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: ما ابتدا به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان نماینده مردم احساس می‌کنیم حساسیت ویژه‌ای نسبت به پاسخگویی در خصوص معضل آلودگی هوای شهر برای مردم وجود ندارد. وی در ادامه ابراز کرد: بی‌اعتمادی شهروندان به مسئولان […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: ما ابتدا به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان نماینده مردم احساس می‌کنیم حساسیت ویژه‌ای نسبت به پاسخگویی در خصوص معضل آلودگی هوای شهر برای مردم وجود ندارد.

وی در ادامه ابراز کرد: بی‌اعتمادی شهروندان به مسئولان موضوعی است که این روزها رنگ بیشتری به خود گرفته و هیچگونه عمل مضاعفی در این راستا دیده نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: هیچ یک از نهادها، پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص معضل آلودگی هوای شهر به شهروندان ارائه نمی‌دهند.

رشیدی در ادامه‌ی سخنان خود گفت: قبلا تحرکات ویتیرینی در خصوص این مهم از سوی مسئولان به چشم می‌خورد اما چند سالی می‌شود که این گونه اقدامات هم کم‌رنگ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: وزیر نیرو قبلا اعلام کرده بود که امسال در خصوص تولید گاز کمبود داریم، به نظر من این کمبودها هم نشان از کم‌کاری است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: چرا نیروگاه فیلتراسیون را انجام نمی‌دهد، پیشنهادم این است توضیح روشن در این باره از سوی نیروگاه ارائه شود و موضوع را محرمانه نکنند.

انتهای پیام/