پاسخگویی به ۵۳ درصد مطالبات شهروندان در آذرماه
پاسخگویی به ۵۳ درصد مطالبات شهروندان در آذرماه

پاسخگویی به ۵۳ درصد مطالبات شهروندان در آذرماه پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری است که مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری باید بر پیگیری آن اهتمام ورزند. به گزارش قلم پرس،، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ضمن اعلام این مطلب، به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان اشاره کرد […]




پاسخگویی به ۵۳ درصد مطالبات شهروندان در آذرماه

پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری است که مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری باید بر پیگیری آن اهتمام ورزند.

به گزارش قلم پرس،، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ضمن اعلام این مطلب، به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: پاسخگویی به مشکلات شهروندان، ارج نهادن به جایگاه این بزرگواران است و برهمین اساس، وظیفه اعضای خانواده بزرگ امور ارتباطات مجموعه شهرداری پاسخگو بودن در قبال شهروندان و پیگیری مطالبات است.

مهدی حافظ زاده افزود: تقویت ارتباط و اعتماد بین شهرداری و شهروندان مهمترین عامل پیشبرد برنامه ها و طرح های توسعه شهری است.

وی در ادامه به بیان عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری پرداخت و خاطرنشان کرد: طبق نتایج به دست آمده در آذرماه ۱۴۰ مورد مشکل شهروندی از طریق استودیو شهرو صفحات فضای مجازی مدیران احصا و به امور ارتباطات مجموعه شهرداری ارسال شده که از این میان ۷۴ مورد معادل ۵۳ درصد پیگیری و پاسخ داده شده است.

حافظ زاده با بیان اینکه این میزان از پاسخگویی رضایتبخش نیست، تصریح کرد: بر این اساس شهردار تبریز در جلسه اخیر شورای مدیران بر اهمیت پاسخگویی در قبال شهروندان تاکید کرده و مقرر شد این امر در سرفصل برنامه های کاری مدیران قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح نتایج این ارزیابی پرداخت و گفت: شهرداری های مناطق ۴، ۵، ۸، ۶ و همچنین سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و شرکت واحد اتوبوسرانی با ۱۰۰ در صد و منطقه ۲ با ۶۳ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را طی این ماه داشته اند.