پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار تماس برای ارائه خدمات به اعضاء مرکز وکلای قوه قضاییه
پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار تماس برای ارائه خدمات به اعضاء مرکز وکلای قوه قضاییه

خبرگزاری میزان – مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضاییه  طی دو سال و نیم گذشته از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی برای پیشبرد برنامه­ ها، اهداف و وظایف قانونی خود بهره­ برداری کرده است. ده­ها هزار بازدید از صفحات مرکز وکلا، صد‌ها کلیپ محتوایی و خبری تولید شده در کنار تولید […]

خبرگزاری میزان – مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضاییه  طی دو سال و نیم گذشته از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه­های اجتماعی برای پیشبرد برنامه­ ها، اهداف و وظایف قانونی خود بهره­ برداری کرده است.

ده­ها هزار بازدید از صفحات مرکز وکلا، صد‌ها کلیپ محتوایی و خبری تولید شده در کنار تولید نماهنگ ­هایی با بازدید بیش از ۸۰۰ هزار مورد از جمله اقدامات مرکز وکلا در فضای مجازی است.

 

بیشتر بخوانید:

فقط در زمینه ارتباطات مردمی و پشتیبانی از سامانه­‌های راه­اندازی شده برای ارائه خدمات به اعضا، به بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس و ۱۰ هزار و چهارصد تیکت پاسخ داده شده است.

بیش از ۳۰ دوره آموزشی از طریق سامانه آموزشی مرکز برای کارآموزان، داوران، کارشناسان، مشاوران و وکلا از دیگر اقدامات مرکز وکلا بر بستر فضای مجازی است. گفتنی است به منظور آموزش­های آنلاین، مرکز سامانه­ای مجزا با امکانات متعدد و کارآمد راه­اندازی کرده است.

با افزایش خدمات مجازی مرکز، میانگین بازدید روزانه از سایت مرکز به ۶۷۰۰ مورد رسیده است.

انتهای پیام/