وزیر کشور: خودروسازان عمق تولیدشان را ارتقا دهند
وزیر کشور: خودروسازان عمق تولیدشان را ارتقا دهند

[ad_1] وزیر کشور گفت : باید با تمام توان ظرفیت تولید داخل را در کشور تقویت بخشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد وحیدی ظهر امروز  پنجشنبه در بازدید از کارخانه «اسنا» از گروه بهمن خودرو در تبریز اظهار داشت: تولیدات این واحد اعم از اتوبوس و آتش نشانی و  کشنده های بزرگ کارهای مهمی است […]

[ad_1]


وزیر کشور گفت : باید با تمام توان ظرفیت تولید داخل را در کشور تقویت بخشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد وحیدی ظهر امروز  پنجشنبه در بازدید از کارخانه «اسنا» از گروه بهمن خودرو در تبریز اظهار داشت: تولیدات این واحد اعم از اتوبوس و آتش نشانی و  کشنده های بزرگ کارهای مهمی است که البته این درخواست را از فعالان این صنعت داریم که عمق تولید شان را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه طرفدار تقویت هر چه بیشتر توان تولید داخل هستم، خاطر نشان شد: ۳۰ درصد ظرفیت تولید در داخل کم است و باید این ظرفیت به بالای ۷۰ درصد برسد.

وزیر کشور اظهار داشت: در این خصوص بررسی قراردادهای مناسب خرید دستگاه های تولیدی برای شهرداری و نهادهای دولتی می تواند جهش جدی در ارتقای توان تولیدی این مجموعه داشته باشد و این آمادگی وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید هر چه بیشتر عمق تولید را داخل تقویت کنیم و حتی موتور گیربکس در داخل تولید شود و تا حد ممکن تلاش کنیم قطعات  بیشتری در داخل تولید شود.

انتهای پیام/م


[ad_2]