وزارت ورزش و جوانان درگیر سیاسی کاری است/ تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان کلید خورد
وزارت ورزش و جوانان درگیر سیاسی کاری است/ تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان کلید خورد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از تقدیم استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر ورزش وجوانان با ۳۰ امضاء همراه با دو تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین مقصودی از تقدیم استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر ورزش وجوانان با  ۳۰ امضاء  همراه با دو تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، در تشریح محورهای استیضاح وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: موضوع تبانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، حواشی برگزاری مسابقات و اختلافات تیم‌ها یکی محور‌های طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان است.

تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان کلید خورد

مقصودی در بیان یکی از محور‌های تحقیق و تفحص اظهار کرد:  یکی از محور‌های مهم و اصلی تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان، نوع وصول، تقسیم و توزیع ۲۸ صدم ارزش افزوده مالیاتی است، در همین راستا معتقدیم اعتبارات بر مبنای قانون و عدالت تقسیم نمی‌شود ضمن اینکه سهم ورزش، جوانان و استان‌ها باید از یک‌دیگر تفکیک شود.

وی افزود: برای پیگیری مسئله تحقیق و تفحص طی نامه‌ای به دیوان محاسبات از عملکرد وزارت ورزش و جوانان شکایت کردیم تا بتوانیم مسئله تحقیق و تفحص را از این طریق نیز پیگیری کنیم.

وزارت ورزش و جوانان درگیر سیاسی کاری است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد:  امیدواریم از طریق پیگیری استیضاح و دو موضوع تحقیق و تفحص، همچنین توسط دیوان محاسبات به این مسائل ورود کرده و حقیقت را کشف کنیم. چرا که به نظر می‌رسد در این وزارتخانه  سیاسی کاری صورت گرفته و تقسیم و توزیع ۲۸ صدم ارزش افزوده مالیاتی و حق هیئت‌ها ورزشی بر مبنای قانون و عدالت صورت نمی‌گیرد، بنابر این، این موضوع را از طریق محور‌های تعین شده پیگیری می‌کنیم تا به حقیقت دست‌یابیم./