ورود سامانه بارشی جدید به برخی از نقاط کشور /افزایش بارش ها در غرب و استان های شمالی کشور طی روز شنبه
ورود سامانه بارشی جدید به برخی از نقاط کشور /افزایش بارش ها در غرب و استان های شمالی کشور طی روز شنبه

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به برخی از نقاط کشور خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از میزان، فریبا گودرزی گفت: از امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه، سامانه بارشی جدیدی به محدوده غرب و شمال غرب کشور وارد خواهد شد. وی افزود: به دلیل ورود این سامانه بارشی، در سواحل شمالی، دامنه […]

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به برخی از نقاط کشور خبرداد.

به گزارش قلم پرس به نقل از میزان، فریبا گودرزی گفت: از امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه، سامانه بارشی جدیدی به محدوده غرب و شمال غرب کشور وارد خواهد شد.

وی افزود: به دلیل ورود این سامانه بارشی، در سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و همچنین غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در نواحی سردسیر کشور و همچنین برخی از نقاط شمال غربی ایران خبرداد و تصریح کرد: در برخی از نقاط سردسیر، ارتفاعات و همچنین برخی از مناطق شمال غرب و غرب کشور، شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.

گودرزی با تاکید بر افزایش بارش ها در غرب و استان های شمالی کشور طی روز شنبه اظهارکرد: در روز شنبه بارش باران در استان های شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر شدت می گیرد و در برخی از نقاط غربی کشور نیز شاهد بارش شدید باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود بارش ها تا روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه نیز در این نقاط ادامه داشته باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای شهر تهران طی روزهای آینده خاطرنشان کرد: حداکثر دمای شهر تهران امروز ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود و به تدریج طی روزهای آینده هوای پایتخت گرم تر خواهد شد.

گودرزی در خصوص وضعیت هوای شهرهای جنوبی کشور گفت: طی روزهای آینده همچنان شاهد گرد و خاک در برخی از شهرهای جنوبی از جمله اهواز خواهیم بود و این شرایط استمرار خواهد داشت.