ورود سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه تا روز دوشنبه
ورود سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه تا روز دوشنبه

اداره کل هواشناسی  استان آذربایجان شرقی، با صدور  اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه تا روز دوشنبه به استان خبر داد. به گزارش قلم پرس، اداره کل هواشناسی  استان آذربایجان شرقی، با صدور  اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه تا روز دوشنبه به استان خبر داد. در این […]

اداره کل هواشناسی  استان آذربایجان شرقی، با صدور  اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه تا روز دوشنبه به استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اداره کل هواشناسی  استان آذربایجان شرقی، با صدور  اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه تا روز دوشنبه به استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط جو ناپایداری را به طور متناوب از روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در استان نشان می دهد که گذر متناوب امواج تراز میانی جو و سامانه های بارشی، موجب ابرناکی، وزش باد(گاهی ننسبتا شدید)، بارش متناوب باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در نواحب مستعد استان احتمالا بارش تگرگ( در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف) و کاهش نسبی دما خواهد گردید، و به نظر می رسد شدت بارندگی روز پنج شنبه بیشتر بوده و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود.