ورزقان شهر فرصتهای جهانی،بهشت سرمایه گذاری
ورزقان شهر فرصتهای جهانی،بهشت سرمایه گذاری
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: ورزقان شهر فرصتهای جهانی و بهشت سرمایه گذاری ایران است و اینک فرصت طلایی برای سرمایه گذاران و صنعتگران استان فراهم شده است تا نقش تاریخی خود را برای پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی ایفا کنند.

به گزارش قلم پرس، مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در نشست مشترک با انجمن فولاد آذربایجان، ورزقان را شهر فرصتهای جهانی و بهشت سرمایه گذاری ایران خواند و گفت؛ اینک فرصت طلایی برای سرمایه گذاران و صنعتگران استان فراهم شده است تا پا پیش گذاشته و نقش تاریخی خود را برای پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی ایفا کنند.

وی همچنین گفت: پیش بینی شده ظرفیت فعلی تولید کنسانتره را که یکی از نادرترین محصول در دنیا و کشور است، به یک میلیون و ششصدهزار تن برسانیم و امکانات و شرایط موجود طوری فراهم شده است که سرمایه گذاران صنعت فولاد بتوانند در ۳۰ درصد این تولید سرمایه گذاری بکنند.

دکتر عباس زاده با اشاره به درآمدزایی مس سونگون برای استان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار پس از استقلال مس، ۶ هزار میلیارد ریال مالیات به دارایی پرداخت کرده ایم که این رقم یک سوم کل وصول دارایی در استان آذربایجان شرقی است.

مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان ادامه داد: به رغم تشدید تحریم ها بر علیه کشورمان سرمایه گذاران خارجی اظهار تمایل کرده و بارها به ایران سفر کرده اند تا بخشی از توسعه شرکت مس سونگون را بدست بگیرند چرا که آنها هم متوجه شده اند که کمربند معادن مس در ایران و در آذربایجان، آینده ای بسیار درخشان در پیش رو دارد و صنعتگران دنیا می خواهند سهمی در آن داشته باشند.

انتهای پیام/