واگذاری موفق تراکتورسازی الگویی برای سرخآبی‌ها/ تراکتورسازی سال آینده دارای تیم والیبال و بسکتبال می‌شود
واگذاری موفق تراکتورسازی الگویی برای سرخآبی‌ها/ تراکتورسازی سال آینده دارای تیم والیبال و بسکتبال می‌شود

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز واگذاری این باشگاه به مالک خصوصی را الگویی موفق برای دو باشگاه پایتخت عنوان و تصریح کرد: موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت در جریان طرح تحقیق و تفحص اعلام خواهد شد. به گزارش قلم پرس، محمد اسماعیل سعیدی  با اشاره به مدیریت موفق باشگاه تراکتورسازی تبریز، عنوان کرد: […]

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز واگذاری این باشگاه به مالک خصوصی را الگویی موفق برای دو باشگاه پایتخت عنوان و تصریح کرد: موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت در جریان طرح تحقیق و تفحص اعلام خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، محمد اسماعیل سعیدی  با اشاره به مدیریت موفق باشگاه تراکتورسازی تبریز، عنوان کرد: مدیریتی که در باشگاه تراکتورسازی با وجود تمامی مشکلات و بدهی‌های اعمال شده به خوبی پیاده شده و علاوه برپرداخت بدهی باشگاه و جذب بازیکنان شاخص، رضایتمندی مردم آذربایجان و هواداران باشگاه را نیز به دنبال داشته است.

تراکتورسازی سال آینده دارای تیم والیبال و بسکتبال می‌شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مدیریت مطلوب به گونه‌‎ای بوده که برای سال آینده تیم تراکتورسازی در رشته ورزشی والیبال و بسکتبال نیز تیم راهی مسابقات لیگ برتر کشور خواهد کرد تا با یک مدل باشگاه‌داری حرفه‌ای و نوین در کشور داشته باشیم.

واگذاری باشگاه‌ها بسیاری از رانت‌ها را از بین می‌برد

وی با بیان اینکه با خصوصی‌سازی باشگاه‌ها بسیاری از رانت‌های دولتی از بین خواهد رفت، گفت: در جریان طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، موانع واگذاری دو باشگاه بررسی و افشا خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه در واگذاری تراکتورسازی نیز حساسیت به میزان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود داشت، افزود: استقلال و پرسپولیس نیز می‌توانند از همین الگو استفاده و به نحو مطلوبی این دو باشگاه را واگذار کنند. مجلس نیز در این راستا تأکید جدی دارد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود ولی سال‌ها است که مقاومت عجیبی برای واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.

وزارت ورزش اهلیت متقاضیان باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس را بررسی کند

سعیدی مهم‌ترین مسئله در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اهلیت مالک باشگاه عنوان و اضافه کرد: در این زمینه سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان وظیفه دارند؛ البته سازمان خصوصی سازی به این دلیل که بیشتر در پروژه‎‌های اقتصادی اهلیت افراد را می‌سنجد به سختی می‌تواند در مسیر  شناخت افراد اقدام کند لذا ضرورت دارد در این مورد خاص وزارت ورزش به صورت جدی وارد عمل شود.

بررسی موانع واگذاری سرخآبی‌ها در نشست این هفته کمیته

وی ادامه داد: داشتن برنامه عملیاتی و سوابق مدیریتی مقبول نیز برای مدیریت دو باشگاه‌ بزرگ استقلال و پرسپولیس نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که فرد متقاضی مدیریت دو باشگاه، باید در این زمینه‌ها حائز صلاحیت باشد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: کمیته تحقیق و تفحص این هفته نشست خواهد داشت و یکی از اصلی‌ترین موضوعات در دستور کار کمیته موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است./

منبع: خبرگزاری خانه ملت