واژگونی پژو، مرگ یک تن را رقم زد
واژگونی پژو، مرگ یک تن را رقم زد

واژگونی خودرو سواری پژو در در جاده عجبشیر-بناب، مرگ یک تن را بهمراه داشت. به گزارش قلم پرس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:بستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی منجر به جلوگیری از صدمات به نقاط حیاتی بدن, سر و سینه میشود حسینقلی زاده گفت:ظهر امروز مورخه ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ در […]

واژگونی خودرو سواری پژو در در جاده عجبشیر-بناب، مرگ یک تن را بهمراه داشت.
به گزارش قلم پرس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:بستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی منجر به جلوگیری از صدمات به نقاط حیاتی بدن, سر و سینه میشود
حسینقلی زاده گفت:ظهر امروز مورخه ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ در جاده عجبشیر-بناب, سه راهی روستای خضرلو, واژگونی خودرو سواری پژو , مرگ یک تن را بهمراه داشت .
وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت ۱۳:۳۰ به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بناب, پایگاه اورژانس ۱۱۵ عجبشیر و امداد و نجات بناب بمحل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ ۱ تن را تایید کردند و دو مصدوم حادثه را پس ار انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان انتقال دادند .
حسینقلی زاده گفت:کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن, یعنی سر و سینه است و در واژگونیهای خودرو با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می یابد.