واژگونی قایق قاچاقچیان انسان در کالیفرنیا سه کشته برجا گذاشت
واژگونی قایق قاچاقچیان انسان در کالیفرنیا سه کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از واژگون شدن یک قایق که مظنون به قاچاق انسان بود در سواحل سن دیگو در ایالت کالیفرنیا و کشته شدن حداقل سه نفر خبر داده‌اند. براساس گزارش آسوشیتدپرس، بیش از بیست نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. براساس این گزارش، نیروهای گاردساحلی و […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از واژگون شدن یک قایق که مظنون به قاچاق انسان بود در سواحل سن دیگو در ایالت کالیفرنیا و کشته شدن حداقل سه نفر خبر داده‌اند.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، بیش از بیست نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

براساس این گزارش، نیروهای گاردساحلی و دیگر سازمانهای امنیتی آمریکا ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه به وقت محلی پس از دریافت گزارش از واژگونی یک قایق در نزدیکی سواحل صخره‌ای شبه جزیره «پوینت لونا» در سن دیگو وارد عمل شدند.

طی این عملیات، هفت نفر از میان امواج دریا بیرون کشیده شدند که سه نفر از آنها جان باخته بودند. یک نفر در میان صخره‌ها زنده پیدا شده و ۲۲ نفر دیگر نیز که توانسته بودند خودشان را به ساحل برسانند به بیمارستان منتقل شدند. 

«ریک رومئو» از مقامات محلی گارد ساحلی سن دیگو گفته، هنگامی که ما به محل حادثه رسیدم قایق شکسته و از هم گسیخته شده بود و شرایط جوی بد و باد سرد و شدیدی در حال وزیدن بود.

مقامات محلی می‌گویند تعداد افراد روی این قایق بیش از ظرفیت آن بوده است و این نوع قایقها معمولا برای انتقال مهاجران غیرقانونی از مکزیک به آمریکا توسط قاچاقچیان انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قسمتهایی از لاشه قایق

 

انتهای پیام/م