هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود/ همه برای حل مشکلات اقتصادی بسیج شویم  
هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود/ همه برای حل مشکلات اقتصادی بسیج شویم  

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هدف از سفرهای شهرستانی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، رفع مشکلات تولیدکنندگان است، گفت: تمام واحدهای تولیدی باید بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهند و زیرساخت‌های مورد نیاز هیچ واحدی نباید قطع شود. به گزارش قلم پرس، اسماعیل جبارزاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هدف از سفرهای شهرستانی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، رفع مشکلات تولیدکنندگان است، گفت: تمام واحدهای تولیدی باید بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهند و زیرساخت‌های مورد نیاز هیچ واحدی نباید قطع شود.

به گزارش قلم پرس، اسماعیل جبارزاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان عجب‌شیر، اظهار داشت: مشکل اساسی کشور ما مسایل اقتصادی است و همه باید برای حل این مشکلات بسیج شویم.

وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی عجب شیر گفت: شرط اول توسعه هر شهرستانی امنیت است و امروز در سایه تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی این مهم در کشور و به خصوص استان حاکم است.

جبارزاده با اشاره به فعالیت یک شرکت در حوزه فرآورده های نفتی در شهرک صنعتی عجب شیر، ادامه داد: خوشحالیم از اینکه استان با وجود هزاران کیلومتری که با ذخایر نفتی کشور فاصله دارد ولی در این حوزه فعالیت می کند.

وی با تاکید بر این که واحدهای تولیدی سند افتخار آذربایجان شرقی هستند، گفت: هرگز نباید صادر کننده ای در آذربایجان شرقی به دلیل بروکراسی اداری معطل شود و در سال اقتصاد مقاومتی قدردان کارکنان گمرک هستیم که شبانه روز در خدمت تولید کنندگان جهت صادرات محصولات هستند.

وی با بیان این که هر طرحی که در راستای توسعه استان باشد مورد حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی است، افزود: امروز فرماندهان عرصه اقتصادی ما مدیران واحدهای تولیدی هستند و اکنون دشمن مشترک ما کسانی هستند که برای از بین بردن توان اقتصادی کشور تلاش می کنند.

ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی تا پایان بهمن ماه کارنامه عملکرد خود را ارایه می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی مصمم است تا پایان بهمن ماه کارنامه عملکرد خود را به مردم ودر دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری به ایشان ارایه کند.

علی نواداد اظهار داشت: : با توجه به تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در پرداخت و تکمیل روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی معرفی شده تا پایان بهمن ماه، لازم است بانک های استان سرعت بیشتری به روند رسیدگی به پرونده های واحدهای تولیدی معرفی شده دهند.

وی از رتبه قابل قبول آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از نظر تعداد خبر داد و افزود: از نظر تعداد واحدهایی که تسهیلات دریافت کرده اند رتبه خوبی داریم، اما هنوز حدود نیمی از سهم ۶۸۷ میلیاردی استان از طرح پرداخت تسهیلات تولید بلا استفاده مانده که با تسریع روند کار بانک ها واحدهای بیشتری می توانند از این تسهیلات تا پایان بهمن ماه استفاده کنند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بانک ها به ۴۷۵ واحد تولیدی استان هم به صورت مستقیم تسهیلات پرداخت کرده اند، مقرر شده بود آذربایجان شرقی به ۵۰۰ واحد تولیدی  ۶۸۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق بپردازد که خوشبختانه تا کنون به ۵۲۰ واحد تولیدی استان ۳۶۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.