هیچ نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات نداریم
هیچ نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات نداریم

به گزارش قلم پرس از تبریز، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای تأمین شرایط اجرای انتخابات ۲۸ خرداد در استان تشکیل شد، با بیان اینکه این ستاد نقش پشتیبانی دارد، اظهار داشت: وظیفه اصلی اجرای انتخابات برعهده هیأت‌های اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رأی است و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای تأمین شرایط اجرای انتخابات ۲۸ خرداد در استان تشکیل شد، با بیان اینکه این ستاد نقش پشتیبانی دارد، اظهار داشت: وظیفه اصلی اجرای انتخابات برعهده هیأت‌های اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رأی است و ستاد انتخابات نیز از هیچ اقدامی برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: مردم ما همیشه حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز با حضور گسترده و پرشور خود ثابت خواهند کرد که همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب و امام هستند.

در این نشست که رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان، نماینده هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در آن حضور داشتند، درخصوص نحوه تأمین اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رأی، برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر تبریز و برخی از مسائل مالی و پشتیبانی انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز با بیان اینکه از مجموع ۸۲۱ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، ۷۰۰ شعبه در سطح شهر تبریز قرار دارد، گفت: انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرداد تیموری، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز در این خصوص گفت: دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی اخذ رأی به ستاد انتخابات استان تحویل شده و به تدریج بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

انتتهای پیام/۶۰۰۰۱