هنوز زمان تشییع و تدفین پیکر مرحوم موذن‌زاده مشخص نیست
هنوز زمان تشییع و تدفین پیکر مرحوم موذن‌زاده مشخص نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنوز زمان و مکان دقیق تدفین و تشییع پیکر سیلم موذن‌زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت معلوم و مشخص نیست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سید ناصر اسحاقی، اظهار کرد: قرار است در این زمینه هماهنگی‌ها با مسؤولان استانی انجام شود و […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنوز زمان و مکان دقیق تدفین و تشییع پیکر سیلم موذن‌زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت معلوم و مشخص نیست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سید ناصر اسحاقی، اظهار کرد: قرار است در این زمینه هماهنگی‌ها با مسؤولان استانی انجام شود و به احتمال زیاد پس فردا مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده مداح شهیر عالم اسلام در زادگاهش اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسؤولان کشوری، استانی و بسیاری از علاقه‌مندان به سلیم موذن‌زاده در این مراسم حاضر خواهند شد تدابیری لازم اندیشیده شده تا مراسم باشکوهی را در تشییع و تدفین پیکر سلیم موذن‌‌زاده شاهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنوز زمان و مکان دقیق تدفین و تشییع پیکر سیلم موذن‌زاده مداح عالیقدر معلوم و مشخص نیست.

اسحاقی یادآور شد: به زودی زمان دقیق و مکان تشییع و تدفین پیکر مداح اهل بیت(ع) سلیم موذن‌زاده اعلام خواهد شد.