هنر پتینه و نقاشی روی سنگ را جهانی می‌کنم
هنر پتینه و نقاشی روی سنگ را جهانی می‌کنم
نابغه هنر پتینه و نقاشی روی سنگ، گفت: در تلاشم تا هنر پتینه و نقاشی روی سنگ را بیشتر به هموطنانم و علاقه مندان به این هنر آموزش بدهم تا هم بازار کارآفرینی و رونق تولید در کشور صورت بگیرد و هم بازار کاری برای هنرجویان جوان باشد.

همیشه مخترع بودن به معنای اختراع یک چیز سودمند عجیب و غریب نیست. بعضی وقت‌ها می‌توان با دستانتان اثری را خلق یا آموزش بدهید که یک نامی جاودان از خود به جای بگذارید درست مثل جوانی که از دوران نوجوانی در زمینه تزیینات ساختمانی آنقدر کار کرد که امروزه یکی از به نام ترین اساتید هنر پتینه، و نقاشی روی سنگ است. استاد محمد علی بادامی به همراه خواهر خود زینب بادامی با تجهیز کردن کارگاهی خانگی اقدام به آموزش این هنر کرده اند و انواع آموزش‌های هنر پتینه، دکوراتیو، نقاشی روی سنگ در این کارگاه آموزش داده می‌شود.

محمد علی بادامی، در گفت وگو با خبرنگار  قلم پرس گفت: روزهای خیلی سختی را در دوران قبل تر از این تجربه می‌کردم. به یاد دارم به همراه پسرعمه ام ساعت‌ها کار می‌کردیم و به جایی می‌رسید از شدت کار دستان من پینه می‌بست اما عشق و علاقه به کار باعث شده بود تا آخر این مسیر با عشق ادامه بدهم تا معنای خستگی را متوجه نشوم.

این استاد پتینه و نقاشی روی سنگ اظهار داشت: من بعد از آزمون و خطاهای زیاد تصمیم گرفتم هنر نقاشی روی سنگ را یاد بگیرم و خوبی این تلاش‌های بی وقفه و آزمون و خطاها این بود که من بالاخره توانستم به خودکفایی در این زمینه برسم و سنگ‌هایی را طراحی و نقاشی کنم که امروزه در ساختمان‌های اداری و مسکونی جایگزین سنگ‌های گران قیمت و مصنوعی شده است.

این نابغه هنر افزود: در تلاشم تا هنر پتینه و نقاشی روی سنگ را بیشتر به هموطنانم و علاقه مندان به این هنر آموزش بدهم تا هم بازار کارآفرینی و رونق تولید در کشور صورت بگیرد و هم بازار کاری برای هنرجویان جوان باشد.

عباس غزالی، هنرمند محبوب کشورمان در طی یک دست خط نوشته ای برای استاد بادامی نوشت:

نخبه بودن همیشه به معنای اختراع کردن نیست و خیلی چیز پیچیده و عجیب و غریبی نیست، شما با استعدادی که دارید یقینا از نخبگان کشور به حساب می‌آیید چرا که با دستان هنرمندتان، آثاری را خلق می‌کنید که برای من هنرمند بسی مایه مباهات است..عباس غزالی برات خیلی آرزوهای خوب داره. همیشه بدرخشی……

  • نویسنده : حامد کوماهی