هنر انقلاب هنری مسئول در قبال ارزش هاست
هنر انقلاب هنری مسئول در قبال ارزش هاست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگز‌ار شد، اظهار داشت: هنر انقلاب؛ هنری مسئول در قبال ارزش هاست، چراکه انقلاب ما انقلابی مبتنی بر ارزش های دینی بود. “تراب محمدی” در این آیین با بیان این‌که هنر متعهد؛ دغدغه ارزش […]


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگز‌ار شد، اظهار داشت: هنر انقلاب؛ هنری مسئول در قبال ارزش هاست، چراکه انقلاب ما انقلابی مبتنی بر ارزش های دینی بود.

“تراب محمدی” در این آیین با بیان این‌که هنر متعهد؛ دغدغه ارزش ها و مفاهیم عالی انسانی و دینی را دارد، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ رضوی صورت گرفته است که نمونه بارز آن جشنواره سراسری تئاتر رضوی است.
محمدی با بیان این‌که جهان استکبار به شیوه های مختلف سعی در  تضعیف باورهای دینی و رضوی ملت ایران دارد، گفت: امروز هنرمندان می بایست پاسخ هتک حرمت اخیر دشمنان اسلام و تشیع را بدهند، چراکه هر چه داریم به برکت اسلام و فرهنگ رضوی است.
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی از آثار تولیدی غرب با هدف تخریب چهره اسلام و تشیع تصریح کرد: امروز ظرفیت عظیمی در عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی وجود دارد که می بایست حداکثر استفاده از هنر هنرمندان برای مقابله با فرهنگ القائی غرب صورت گیرد.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.