همه دستگاه‌ها باید ظرفیت‌های خود را در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی قرار بدهند
همه دستگاه‌ها باید ظرفیت‌های خود را در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی قرار بدهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌های استان بوده و متعلق به استان هستند، به همین دلیل مسوولان استان برای پیگیری، حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از هیچ تلاشی مضایقه ندارند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علی نواداد شامگاه دیروز در نشست هماهنگی […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌های استان بوده و متعلق به استان هستند، به همین دلیل مسوولان استان برای پیگیری، حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از هیچ تلاشی مضایقه ندارند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علی نواداد شامگاه دیروز در نشست هماهنگی برای راه‌اندازی دوباره واحد تولیدی دچار حادثه آتش‌سوزی شده”تبریز پاک ” با اشاره به حضور به موقع همکاران آتش‌نشانی و کنترل این حادثه، اظهار داشت: باید از همه همکاران آتش‌نشانی که با حضور به‌موقع  در محل، ابعاد حادثه را کاهش دادند و همچنین مسوولان استانی که از دقایق ابتدایی حادثه در کنار واحد تولیدی بودند قدردانی کرد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌های استان بوده و متعلق به استان هستند، به همین دلیل مسوولان استان برای پیگیری، حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از هیچ تلاشی مضایقه ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در خصوص حادثه پیش‌آمده، دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌های حمایتی خود را برای حل مشکلات به وجود آمده ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای  رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، استاندار  آذربایجان‌شرقی در طول هفته، جلسات متعددی در تهران برگزار کرده موارد کلان را شخصاً پیگیری می‌کنند.

نواداد با اشاره به نقش واحدهای تولیدی و صنعتی در ایجاد اشتغال در استان، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها، ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی دارند که باید در مسیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی قرار بدهند.