همه افراد با یک هدف به سفارت عربستان نرفتند
همه افراد با یک هدف به سفارت عربستان نرفتند

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که همه افراد با یک هدف به سفارت عربستان نرفتند گفت: هنوز ختم رسیدگی به پرونده اعلام نشده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا عصر امروز در نود و نهمین نشست خبری خود در مورد رسیدگی به […]

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که همه افراد با یک هدف به سفارت عربستان نرفتند گفت: هنوز ختم رسیدگی به پرونده اعلام نشده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا عصر امروز در نود و نهمین نشست خبری خود در مورد رسیدگی به پرونده متعرضان به سفارت عربستان تصریح کرد: همه می‌دانیم که پول عربستان در راه جنایت‌های منطقه هزینه می‌شود و چه تعداد حاجی بیگانه در منا شهید شدند و این جنایت‌ها به حج گذشته اختصاص ندارد و برخی می‌گویند چرا این افراد محاکمه می‌شوند.

اژه‌ای افزود: همه این افراد با یک هدف به سفارت نرفتند و برخی از آنها به دلیل وقوع حادثه منا این کار را انجام دادند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: البته این علت چنین کاری را توجیه نمی‌کند. براساس قانون اگر برخی از افراد و نیت‌شان مشخص شود می‌توانند از تخفیف مجازات استفاده کنند.

وی افزود: ختم رسیدگی به بخشی از پرونده که دادگستری به آن رسیدگی می‌کرد اعلام نشده است و ممکن است کسانی باشند که لایحه کتبی نهایی بخواهند ارسال کنند.