همدیگر را محکوم نکنیم!/ رقابت خبری بین مسئولان
همدیگر را محکوم نکنیم!/ رقابت خبری بین مسئولان

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد  امروز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: رقابت خبری این روزها در بین مسئولان بیشتر به چشم می‌خورد، نماینده‌ای تذکر می‌دهد و وزیر اعتنا نمی‌کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آلودگی هوای شهر تبریز بیان کرد: آیا عامل اصلی آلودگی هوای […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد  امروز دوشنبه در سی‌وششمین جلسه‌ی علنی فوق‌العاده اظهار کرد: رقابت خبری این روزها در بین مسئولان بیشتر به چشم می‌خورد، نماینده‌ای تذکر می‌دهد و وزیر اعتنا نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آلودگی هوای شهر تبریز بیان کرد: آیا عامل اصلی آلودگی هوای تبریز فقط نیروگاه است یا خیر! از نگاه من تمام کارخانجات و واحدهای صنعتی در این موضوع دخیل هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه‌ی سخنان خود افزود: اگر نمایندگان و اعضای شوراهای ادوار گذشته به وظایف خود در خصوص رفع معظل آلودگی هوای شهر عمل می‌کردند، امروز شاهد پررنگ شدن این مهم در سطح شهر نبودیم.

دهقان‌نژاد گفت: بهتر است مازوت‌سوزی در تبریز تعطیل شود تا شاهد کاهش آلودگی هوای  شهر باشیم، همچنین نظارت‌هایمان را بیشتر کنیم تا همدیگر را محکوم نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پالایشگاه تا سال ۹۷ بدهی زیادی به شهرداری داشته که اگر این بدهی را پرداخت می‌کرد ما هم می‌توانستیم اتوبوس‌هایی را برای استفاده شهروندان خریداری کنیم.

دهقان‌نژاد یادآور شد: ما باید دست در دست هم دهیم تا مشکل آلودگی هوای شهر حل شود، وگرنه با رقابت بر سر خبر و اقدامات انجام نشده، کاری از پیش نمی‌رود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازار تبریز مشکل گرمایشی دارد، مدیریت کنیم که گازکشی صورت نگیرد و از طریق برق سیستم گرمایش فعال شود.
 انتهای پیام/