همایش "فساد ستیزی در دولت مردمی" برگزار شد
همایش "فساد ستیزی در دولت مردمی" برگزار شد

[ad_1] همزمان با دومین روز از هفته دولت که به نام “فسادستیزی و عدالت” نام‌گذاری شده است، همایش فسادستیزی در دولت مردمی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان آذربایجان شرقی برگزار شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش گفت: عدالت‌محوری و فسادستیزی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است و […]

[ad_1]

همزمان با دومین روز از هفته دولت که به نام “فسادستیزی و عدالت” نام‌گذاری شده است، همایش فسادستیزی در دولت مردمی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش گفت: عدالت‌محوری و فسادستیزی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است و رویکرد دولت در این زمینه، امید برای تحقق عدالت در بخش‌های مختلف کشور و کاهش شکاف طبقاتی را زنده کرده است.

تراب محمدی خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری در همه بخش‌ها، یکی از مهم‌ترین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که دولت عزم خود را جزم کرده است با پیشگیری از وقوع فساد و مقابله با آن زمینه تحقق عدالت فراهم و امید و اعتماد عمومی تقویت شود.

علیلو، دادستان تبریز هم در این همایش به تشریح رویکردهای قوه قضائیه در حوزه مبارزه با فساد پرداخت و بر همکاری و همراهی دستگاه قضایی با دولت در این راستا تاکید کرد.

در این همایش همچنین فعالیت شش دفتر نمایندگی سازمان تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های استان رسماً آغاز شد.

تجلیل از خانواده‌های دو شهید مبارزه با فساد از دیگر بخش‌های این همایش بود.
 

[ad_2]