همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جریان‌ساز تبریز
همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جریان‌ساز تبریز

شهردار تبریز گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان ساز فرصت‌های آینده این کلان‌شهر خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه هیأت عالی سرمایه‌گذاری در رابطه با کم و کیف برگزاری این همایش اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت […]



شهردار تبریز گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز با رویکردی عمومی برگزار شده و جریان ساز فرصت‌های آینده این کلان‌شهر خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه هیأت عالی سرمایه‌گذاری در رابطه با کم و کیف برگزاری این همایش اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری در سطح شایسته و درخور تبریز، این حرکت اقدامی نو و متفاوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش اختصاصی نبوده بلکه به ظرفیت عمومی اقتصادی شهر توجه شده است، گفت: از اتاق بازرگانی، صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه و… برای همکاری دعوت کردیم و به‌طور عمومی هرچه داریم عرضه و بیان خواهیم کرد.

هوشیار اضافه کرد: در گام‌های بعدی با شناسایی ظرفیت‌های مهم می‌توان سمت و سوی اختصاصی تعریف کرد.

شهردار تبریز با یادآوری اینکه حدود یک دهه قبل همایشی با دیدگاه شهری و تخصصی برگزار شد، گفت: هدف اصلی همایش سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ این است که جریانی عمومی در تبریز ایجاد کنیم تا برای دهه‌های آتی تبریز قدمی موثر باشد و این قدم هرچه محکم‌تر برداشته شود برای آینده تبریز موثرتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: محورهای همایش تمام حوزه‌ها را شامل خواهد بود، با این رویکرد که یکی از راهکارهای درآمد پایدار ما ارزش افزوده است؛ حتی از ظرفیت معادن هم غافل نشدیم و راه را برای عرضه بسته پیشنهادی در هیچ حوزه سرمایه‌گذاری محدود نکردیم.

شهردار تبریز یادآور شد: امیدواریم بعد از برگزاری همایش و دریافت بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاران، با حمایت مدیریت ارشد استان تحلیلی انجام داده و خروجی این همایش را برای جریان‌های بعدی اختصاصی‌سازی کنیم.

همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ بیست و چهارم و بیست و پنجم مهرماه امسال به صورت علمی در دانشگاه تبریز و  تخصصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی توسط شهرداری برگزار می‌شود.

پایان پیام/س