هفته آینده؛ بررسی طرح ادغامی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش
هفته آینده؛ بررسی طرح ادغامی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

به گزارش قلم پرس از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به نظر اعضای کمیسیون آموزش مبنی بر ادغام طرح‌های ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: برای این موضوع ماه‌ها است که در کمیته آموزش و پرورش طرح‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و امروز نهایتا در نشست کمیسیون طرح‌های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت. نماینده مردم […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به نظر اعضای کمیسیون آموزش مبنی بر ادغام طرح‌های ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: برای این موضوع ماه‌ها است که در کمیته آموزش و پرورش طرح‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و امروز نهایتا در نشست کمیسیون طرح‌های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بررسی طرح‌های مطروحه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی چارچوبی برای ما تعیین کرده است که مصوبات کمیسیون باید در این چارچوب باشد.

وی اضافه کرد: بنابراین هرگونه طرحی که فقط به آزمون داخلی تکیه داشته باشد خلاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تلقی می‌شود. افزون بر این، بندی دیگر در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد که قوانین و مقررات قبلی را ملغی می‌کند لذا باید طرحی از کمیسیون خارج شود که مغایرتی با سیاستگذاری‌های بالادستی نداشته باشد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: بر همین مبنا در صدد هستیم تا طرح جامعی با ملاحظه محتوای طرح‌های قبلی به صورت تجمیعی تدوین کنیم تا رضایت معلمان استخدام نشده شاغل در آموزش و پرورش جلب و از سوی دیگر نیروی انسانی مد نظر  آموزش و پرورش نیز تأمین شود.

انتهای پیام/ر