هشدار درباره سوءاستفاده گران و بهره‌برداران غیرمجاز از منابع طبیعی
هشدار درباره سوءاستفاده گران و بهره‌برداران غیرمجاز از منابع طبیعی

[ad_1] نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سوء استفاده افراد سودجو و بهره‌ برداری غیرمجاز از منابع طبیعی گفت: باید با سوءاستفاده گران و بهره برداری غیرمجاز از منابع طبیعی مقابله کرد، چرا که این ها ثروت های خدادادی و ملی هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سوء استفاده افراد سودجو و بهره‌ برداری غیرمجاز از منابع طبیعی گفت: باید با سوءاستفاده گران و بهره برداری غیرمجاز از منابع طبیعی مقابله کرد، چرا که این ها ثروت های خدادادی و ملی هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم بر لزوم برخورد با سوءاستفاده گران و بهره برداری غیرمجاز از منابع طبیعی استان تاکید کرد و اظهار کرد: باید با سوءاستفاده گران و بهره برداری غیرمجاز از منابع طبیعی مقابله کرد، چرا که این ها ثروت های خدادادی و ملی هستند.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست یک اصل اساسی است و ربطی به این دولت و آن دولت ندارد و دولت و ملت باید حقوق نسل های آینده را هم در بهره برداری از منابع طبیعی و جنگل ها در نظر بگیرد.
 
آل هاشم تاکید کرد: باید به موضوع تخریب جنگل ها حساس باشیم، برخی ها برای بهره برداری بی رویه از جنگل ها و منابع طبیعی فشار می آورند تا جنگل ها را از بین ببرند، باید همه تلاش کنند منابع طبیعی و جنگل های استان را به نحو احسن حفظ کنند.
 
وی افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند حفظ و حفاظت از منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و این بدان معناست که همه افراد جامعه ارزش درخت، فضای سبز، جنگل و مراتع را بدانند و درک کنند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نباید منابع طبیعی از بین برود، تصریح کرد: بهره‌مندی از منابع طبیعی حق همگان حتی آیندگان نیز است تا جایی که اهتمام به منابع طبیعی و محیط‌ زیست طی زمان حاضر در جوامع بشری از چنان اهمیتی برخوردار است که از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان عدالت اجتماعی یاد می‌شود.

انتهای پیام/


[ad_2]