هشدار آل‌هاشم درباره  قانونمندان قانون شکن
هشدار آل‌هاشم درباره  قانونمندان قانون شکن

امام جمعه تبریز نسبت به قانونمندان قانون شکن هشدار داد و گفت: برخی افراد هستند قانون خوب می‌دانند و با سو استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی کارخانه‌ای را خریداری و به بهانه‌های مختلف بعد کارخانه را تعطیل و کارگران را بیکار و صاحب زمین میلیاردی کارخانه و اموال آن می‌شوند. به گزارش قلم پرس،از […]



امام جمعه تبریز نسبت به قانونمندان قانون شکن هشدار داد و گفت: برخی افراد هستند قانون خوب می‌دانند و با سو استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی کارخانه‌ای را خریداری و به بهانه‌های مختلف بعد کارخانه را تعطیل و کارگران را بیکار و صاحب زمین میلیاردی کارخانه و اموال آن می‌شوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی  تبریز و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام‌خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه یکی از راهکارهای رسیدن به تقوا عدالت است، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به عدالت مبارزه با فقر و فساد  مخصوصا فساد اقتصادی است.

وی یکی از مفاسد  اقتصادی را سو استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و گفت: روند اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از زمان ابلاغ آن توسط مقام معظم رهبری تا به حال مطلوب نبوده است و مصلحت کشور ایجاب می‌کند که اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی اجرا شود.

آل هاشم نسبت به قانونمندان قانون شکن هشدار داد و گفت: برخی افراد هستند قانون خوب می دانند و با سو استفاده از اصل ۴۴ قانون اساسی کارخانه ای را خریداری و به بهانه های مختلف بعد کارخانه را تعطیل و کارگران را بیکار و صاحب زمین میلیاردی کارخانه و عوامل آن می شوند.

امام جمعه تبریز یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

چه کسی پاسخگویی گرانی افسارگسیخته است

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از گرانی‌های اخیر از جمله خودرو، برنج و دارو در روزهای گذشته گفت:  چه کسی پاسخگویی گرانی افسارگسیخته اخیر است، آقایان وزارت صمت و وزارتخانه‌های ذیربط بیایید تلاش کنیم به مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه دست های برای تضعیف نظام و دولت در کار است، اظهار کرد: مردم تبریز و آذربایجان از دولت و ریاست جمهوری می‌ خواهند برای برخورد با گرانفورشی و نابسمانی های بازار اقدام جدی شود.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی به ویژه تورم و گرانی اقدام عملی کنند

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/