هشدار؛ داد تولید از بی برقی!‌
هشدار؛ داد تولید از بی برقی!‌

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: مهم ترین چالش صنایع و بخش تولید کمبود برق در استان است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز در هشتاد و هشتمین نشست شورای گفت‌‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره ای به کمبود برق در استان به عنوان یکی از مهم ترین چالش های صنایع و […]



نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: مهم ترین چالش صنایع و بخش تولید کمبود برق در استان است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز در هشتاد و هشتمین نشست شورای گفت‌‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره ای به کمبود برق در استان به عنوان یکی از مهم ترین چالش های صنایع و بخش تولید اظهار کرد: عدم سرمایه گذاری در حوزه برق طی چندین سال گذشته از مهم ترین معضلات این بخش بوده است.

وی، محدودیت های برق در برخی موارد را ناشی از قوانین و مقررات ابلاغی دانسته و در این راستا به قراردادهای فی مابین وزارت نیرو و نیروگاه های با مقیاس کوچک اشاره کرد و بر ضرورت رفع مشکلات احداث این نیروگاه ها تاکید کرد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به مشکلات بیمه ای قایبافان نیز گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم، تعداد بیمه شدگان مشمولین قانون بیمه های اجتماعی قالیبافان هر سال کاهش می یابد و این موضوع باعث می شود که صنعت فرش به عنوان یکی از صنایع ارزآور و اشتغالزا، نتواند شکوفایی لازم را داشته باشد.

گفتنی است در این نشست، دستورجلسه انتخاب هشت نفر از مدیران عامل شرکت های برتر خصوص و تعاونی یا روسای تشکل های تعاونی و خصوصی مطابق ” جزء (۴) بند (د) ماده (۱) دستورالعمل نحوه اداره جلسات شوراهای استانی به جلسه بعدی شورای استان موکول شد.

انتهای پیام/