هزینه ۲۸ میلیارد تومانی برای مسیرگشایی امتداد قطران
هزینه ۲۸ میلیارد تومانی برای مسیرگشایی امتداد قطران

شهردار منطقه چهار تبریز از افتتاح پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در روزهای آتی خبر داد و گفت: ۲۸ میلیارد تومان برای مسیرگشایی امتداد قطران هزینه شده است. به گزارش قلم پرس و به نقل ازامور ارتباطات شهرداری منطقه چهارتبریز،   اکبر امجدی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: توانمندسازی و تحکیم بافت ناکارآمد […]

شهردار منطقه چهار تبریز از افتتاح پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار در روزهای آتی خبر داد و گفت: ۲۸ میلیارد تومان برای مسیرگشایی امتداد قطران هزینه شده است.

به گزارش قلم پرس و به نقل ازامور ارتباطات شهرداری منطقه چهارتبریز،   اکبر امجدی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: توانمندسازی و تحکیم بافت ناکارآمد شهری، رویکرد اصلی منطقه۴ در حوزه عمران و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه روان سازی ترافیکی و نوسازی و مقاوم سازی بافت شهری، از نتایج عمده پروژه های مسیرگشایی است، افزود: در این راستا، طرح امتداد قطران، به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار، با ۲۷میلیارد تومان هزینه در بخش تملک، آغاز و طی آن، ۸۸واحد مسکونی و ۱۰ باب تجاری، آزادسازی و تخریب شد.

امجدی با اشاره به اینکه هزینه بخش های عملیاتی این پروژه ۱میلیارد تومان بوده است، افزود: علی رغم محدودیت های اقتصادی حاکم در شهرداری ها، طرح امتداد قطران، به عنوان یکی از نیازهای قدیمی منطقه و شهرمان، به نقطه پایان رسیده است؛ این امر، از نتایج مدیریت هزینه ها و اصلاح فرآیندهای هزینه و درآمد در منطقه است و به امید خدا، زمینه ساز پروژه های اولویت دار منطقه خواهد شد.

شهردار منطقه چهار یادآور شد: مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار، در مسیری به طول ۸۰۰متر و عرض ۲۴ متر، به آخرین جزئیات فنی تکمیلی رسیده و به زودی تقدیم شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه تاثیرات مثبت این پروژه در حوزه های عمرانی و اجتماعی بارز است، نوسازی بافت ناکارآمد شهری، تعریض محدوده ترافیکی و تقویت خدمات محله ای را از دیگر نتایج این پروژه عنوان کرد.