هدف فتنه‌گران شکستن جایگاه ولایت فقیه بود
هدف فتنه‌گران شکستن جایگاه ولایت فقیه بود

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هدف فتنه‌گران و حامیان آنها از راه انداختن فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ براندازی نظام و شکستن جایگاه ولایت فقیه بود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رضا سامی دیشب در جلسه بسیج دانشجویی با بیان اینکه حمایت مردمی ۹ دی از اصول انقلاب […]

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هدف فتنه‌گران و حامیان آنها از راه انداختن فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ براندازی نظام و شکستن جایگاه ولایت فقیه بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رضا سامی دیشب در جلسه بسیج دانشجویی با بیان اینکه حمایت مردمی ۹ دی از اصول انقلاب و پاسخ قاطع به دشمنان ملت بزرگ ایران بود، اظهار داشت: مردم ایران روز ۹ دی با حضور در صحنه به تکلیف واجب و سیاسی خود عمل کردند.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران  اسلامی به محض آن که احساس خطر کردند دشمن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است به صورت خودجوش به پا خواستند.

سامی افزود:  استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار با فتنه به‌دنبال ساقط کردن نظام و تفرقه بین مردم و رهبری بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به خطرات فتنه و بی‌بصیرتی مردم در طول تاریخ  افزود: حماسه ۹ دی جواب دندان‌شکنی به فتنه‌گران و حمایت از ولایت‌فقیه بود.

وی با بیان اینکه، دشمن شناسی را از ویژگی‌های ملت بزرگ ایران است افزود: اجازه نخواهیم داد این روز بزرگ تاریخی به فراموشی سپرده شود.