هدایت صحیح کارآفرینی مشکل اشتغال را حل می‌کند
هدایت صحیح کارآفرینی مشکل اشتغال را حل می‌کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر مسئله کارآفرینی به درستی راهبری و هدایت شود، مسئله اشتغال نیز که در زیرمجموعه کارآفرینی قرار گرفته است، حل خواهد شد. به گزارش قلم پرس، احمد محمدزاده صبح امروز در نخستین نشست هیئت امنای کانون کارآفرینان استان، با بیان اینکه مقوله کارآفرینی بحثی گسترده […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر مسئله کارآفرینی به درستی راهبری و هدایت شود، مسئله اشتغال نیز که در زیرمجموعه کارآفرینی قرار گرفته است، حل خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، احمد محمدزاده صبح امروز در نخستین نشست هیئت امنای کانون کارآفرینان استان، با بیان اینکه مقوله کارآفرینی بحثی گسترده است، اظهار داشت: با توجه به این مساله نباید این مسئله را با مقوله کاریابی مختلط کرد، بلکه باید هر کدام در جای خودش مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: اگر مسئله کارآفرینی به درستی راهبری و هدایت شود، مسئله اشتغال نیز که وابسته به مجموعه کارآفرینی قرار است، حل خواهد شد.

محمدزاده با تاکید بر اهمیت و ضرورت نشست‌های کانون کارآفرینان استان، گفت: حضور بخش دولتی در بین هیئت امنای کانون به این معنا است که باید سیاست‌گذاری‌های مشخصی را برای شرکت‌هایی که مشاوره به ایجاد صنعت می‌دهد ارائه کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: اگر تصمیمات اخذ شده در کانون به درستی و عینا اجرا شود، در عمل نیز موفق‌تر خواهیم بود.

در ادامه این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نمایندگان بخش خصوصی، به ارائه گزارش و نظرات و پیشنهادات پرداختند.

در این مراسم در خصوص انتخاب رئیس و دبیر کانون کارآفرینان استان رای‌گیری انجام شد که بهرام ستاری به عنوان رئیس و عبدالاحد فرج‌زاده که از کارآفرینان برتر استان و از بخش خصوصی هستند به عنوان دبیر این کانون برگزیده شدند.