هادی حجازی فر: استفاده از ظرفیت زبان مادری در عرصه سینما اتفاق خوبی است
هادی حجازی فر: استفاده از ظرفیت زبان مادری در عرصه سینما اتفاق خوبی است
هادی حجازی فر گفت: به نظر من اتفاق خوبی که در عرصه سینمای منطقه رقم خورده این است که سینماگران  هم از ظرفیت زبان مادری برای تبیین  فرهنگ، آیین، افسانه‌ها  و ... بهره گرفته اند.

به گزارش قلم پرس، هادی حجازی‌فر، بازیگر و‌کارگردان سینما، در حاشیه این جشنواره با بیان ایتکه جشنواره محلی برای آزمون و خطاست. اظهار کرد: در هر مرحله از سن و سال انگیزه‌ها برای تولید متفاوت هستند و نباید از همه انتظار داشته باشیم با یک هدف دست به تولید بزنند بلکه مهم‌تر از هر چیز حرکت است.

وی گفت: بارقه ها و نشانه هایی از حرکت و تکاپو در عرصه سینمای منطقه دیده می شود اما هنوز تا ایجاد یک جریان سینمایی فاصله وجود دارد.
کارگردان فیلم موقعیت مهدی همچنین افزود: به نظر من اتفاق خوبی که در عرصه سینمای منطقه رقم خورده این است که سینماگران  هم از ظرفیت زبان مادری برای تبیین  فرهنگ، آیین، افسانه‌ها  و … بهره گرفته اند.
حجازی‌فر خاطر نشان کرد: من بر خلاف کسانی که با جشنواره‌ها مخالف هستند، معتقدم شور و هیجان حاصل از جشنواره‌ها برای فیلمسازان جوان انگیزه ایجاد می‌کند تا دست به تولید بزنند.
هادی حجازی‌فر در پایان گفت: انفعال در عرصه سینما خطرناک است و به نظر من علاقه‌مندان به فیلمسازی باید با تولید و کسب تجربه آزمون و خطاهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام/