نیروی انسانی توانمند اصلی ترین شاخص توسعه جوامع/لزوم کیفی سازی نیروی انسانی دستگاه‌ها
نیروی انسانی توانمند اصلی ترین شاخص توسعه جوامع/لزوم کیفی سازی نیروی انسانی دستگاه‌ها

به گزارش قلم پرس از تبریز،  عابدین خُرّم عصر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه زوال ناپذیری است است که اگر دارای داشبورد مدیریتی مناسب نباشد، تلاش هایش هم راستا با اهداف سازمان متبوع نخواهد بود. وی با اشاره به وجود سازمان ها و انسان های رسالت مدار […]

به گزارش قلم پرس از تبریز،  عابدین خُرّم عصر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه زوال ناپذیری است است که اگر دارای داشبورد مدیریتی مناسب نباشد، تلاش هایش هم راستا با اهداف سازمان متبوع نخواهد بود.

وی با اشاره به وجود سازمان ها و انسان های رسالت مدار در مقابل سازمان ها یا انسان های وظیفه مدار افزود: سازمان های رسالت مدار معمولا خودمدیریتی بوده و به نظام های کنترلی چندانی نیاز ندارند. 

خرم اذعان داشت: وقتی سازمان ها به سمت وظیفه مداری حرکت می‌کنند باید کنترل ها محسوس تر و جریان ارزیابی مقتدرترین حاکم باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه صحبت‌های خود مدیریت ارتباطات را که تکمیل کننده زنجیره تعامل مجموعه ها با همدیگر است، مهم برشمرد و افزود: حرف اصلی این است که چگونه باید انجام فعالیت‌های سازمانی به بهره‌وری و اهداف مورد نظر بیانجامد. 

این مسوول تاکید کرد: نیروی انسانی که ضعف دانش، تخصص و ارتباط دارد، بهره‌وری و کارآیی لازم را نخواهد داشت و امکانات مادی و فیزیکی را به هدر خواهد داد.

وی بر لزوم توجه به کیفی سازی نیروی انسانی و افزایش بهره وری فعالیت ها و ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶