نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان است
نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان است

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: تولید علم در هر حوزه‌ای برای بنیاد نخبگان ارزشمند بوده و نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان و یکپارچه است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یوسف زندی ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها به […]



رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی گفت: تولید علم در هر حوزه‌ای برای بنیاد نخبگان ارزشمند بوده و نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها یکسان و یکپارچه است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یوسف زندی ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: نگاه بنیاد نخبگان به تمام دانشگاه‌ها به صورت یکسان است و از نظر ما فعالیت علمی و پژوهشی در تمامی دانشگاه‌ها و واحدهای آموزشی استان دارای ارزش بوده و قابل حمایت و پشتیبانی است.

وی تصریح کرد: بخشی نگری در حوزه علم و دانش پذیرفتنی نیست و باید یک نگاه همه‌جانبه به این حوزه داشت تا بتوان از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به نفع کشور و توسعه آن بهره برد.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این بنیاد در حال حاضر در مسیر تحول قرار دارد اذعان داشت: بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری “نخبگان جزء ارکان پیشرفت کشورند”، از این‌رو باید برای حمایت همه‌جانبه از آنها همگان بسیج شوند و باید برای جذب و نگهداشت نخبگان جذابیت ایجاد کرد و زمینه‌های حمایت را بیش از پیش تبیین و معرفی نمود.

 زندی افزود: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا جلو مهاجرت نخبگان گرفته شود و این مهم زمانی حاصل می شود که بتوانیم برای حفظ و نگهداشت نخبگان برنامه های مدون و اساسی طراحی و عملیاتی کنیم که در این زمینه دانشگاه‌ها به‌خصوص  دانشگاه آزاد اسلامی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است می‌تواند نقش مهم و اساسی ایفا کند.

وی تاکید کرد: در راستای شناسایی و حمایت از نخبگان آمادگی کامل داریم تا با تمام دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

پایان پیام/س