نوع برخی تحلیل از وضعیت ماشین سازی را تخریبی است / این تیم هرگز برای ماندن در جدول و رهایی از سقوط به میدان نمی‌ رود
نوع برخی تحلیل از وضعیت ماشین سازی را تخریبی است / این تیم هرگز برای ماندن در جدول و رهایی از سقوط به میدان نمی‌ رود
سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: هدف اصلی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر صعود به رده‌های بالای جدول رده بندی است.

به گزارش قلم پرس، احد شیخ‌لاری ااظهار داشت: اینکه برخی از رسانه های چنین اعلام می کنند که ماشین سازی چون از خطر سقوط رها شده و از این بابت خیال خود را راحت کرده است، بازیکنان انگیزه ندارند، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی این نوع تحلیل از وضعیت ماشین سازی را تخریبی دانست و اظهار داشت: این تیم هرگز برای ماندن در جدول و رهایی از سقوط به میدان نمی‌ رود و با شرایطی که در جدول حاکم است، برای رتبه‌های بالاتر خواهیم جنگید.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: بازیکنان من این انگیزه را دارند که با چند نتیجه خوب، خود را حتی به جمع ۵ تیم اول لیگ برتر برسانند و توانایی‌های بالای خود را به اثبات برسانند و با توجه به شرایط بدنی و انگیزه ای که در انها مشاهده می کنم، این هدف دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه ماشین سازی نیز همچون سایر تیم ها دارای نقاط ضعف است، یادآوری کرد: من سعی می کنم نیمه پر لیوان را ببینم و چون بازیکنانی دارم که برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ ورزند و نیز توانایی درخشش در چند پست را دارند، به نتیجه گیری در هفته های آینده بسیار امید دارم.

شیخ لاری به توانمندی های نفرات ماشین سازی اشاره و اضافه کرد: طی هفته‌های گذشته بازیکنی داشتم که در ۳ پست مختلف بازی کرده و بسیار هم از عملکرد چنین نفراتی راضی هستم.

وی به بازی سخت ماشین سازی مقابل شاهین بوشهر اشاره کرد و گفت: بازیکنان ماشین سازی در هوای سرد و برفی تبریز با انگیزه بالا تمرین کرده‌اند و برای یک برد و صعود ۲ پله‌ای در جدول مقابل حریف صف آرایی می کنند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: برای دیدار مقابل شاهین بوشهر تمامی بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تنها مشکل ما نبود شاهین ثاقبی است که به دلیل چهار کارته بودن او را در اختیار نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دیدار سختی مقابل شاهین بوشهر دارد، گفت: تیم بوشهری برای ماندن در لیگ برتر روی امتیازات خانگی حساب ویژه ای باز کرده است و تماشاگران خوبی هم دارند که از آنها حمایت می‌کنند و در نیم فصل دوم حریف خطرناکی برای همه تیم‌ها شده است، اما بازیکنان ما نیز انگیزه دارند و برای کسب سه امتیاز این دیدار برای رسیدن به رده‌های بالاتر تمرکز کرده‌اند.
تیم ماشین سازی فردا جمعه در هفته بیستم لیگ برتر در بوشهر راس ساعت۱۶ و ۱۵ دقیقه در بوشهر مقابل شاهین به میدان می رود.