نور خدا به خدا پیوست
نور خدا به خدا پیوست

سیدنورخدا موسوی، جانباز ۱۰۰درصدی که به شهید زنده لرستان مشهور شده بود؛ پس از تحمل درد و رنج ۱۰ ساله در شب رحلت رسول اکرم و امام حسن مجتبی(ع) به یاران شهیدش پیوست. از پنج روز قبل کسالت این جانباز سرافراز که در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر […]

سیدنورخدا موسوی، جانباز ۱۰۰درصدی که به شهید زنده لرستان مشهور شده بود؛ پس از تحمل درد و رنج ۱۰ ساله در شب رحلت رسول اکرم و امام حسن مجتبی(ع) به یاران شهیدش پیوست.

از پنج روز قبل کسالت این جانباز سرافراز که در سال ۸۷، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفته و حدود ۱۰ سال در کما بود، شدیدتر شده بود.

“سید نورخدا موسوی” یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمد؛

او فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود و بعد از فارغ‌التحصیلی در تهران مشغول به کار شد، پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده داشت.

 مأموریت او در منطقه دوساله بود و حدود پنج ماه به پایان مأموریتش در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار با گروهک تروریستی ریگی درگیر شده و مورد اصابت مستقیم تک‌تیرانداز دشمن قرار گرفت و تیر به سر ایشان اصابت کرد.

سید نورخدا مدت ۱۰ سال به طور ۱۰۰ درصد جانباز بود و در کما بود تا اینکه شب گذشته در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) آسمانی شد.