نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود
نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز فرهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز در فرهنگ‌سرای الغدیر برگزار می‌شود. به گزارش شهریار، نمایش دستاوردها و توانمندی‌های بانوان یکی از اهداف مشترک معاونت‌ فرهنگی اجتماعی، مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز است، تا نشانگر مشارکت شهرداری در توانمندسازی بانوان باشد. در همین راستا نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز […]

نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز فرهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز در فرهنگ‌سرای الغدیر برگزار می‌شود.

به گزارش شهریار، نمایش دستاوردها و توانمندی‌های بانوان یکی از اهداف مشترک معاونت‌ فرهنگی اجتماعی، مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز است، تا نشانگر مشارکت شهرداری در توانمندسازی بانوان باشد.

در همین راستا نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای مراکز فرهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز نیز با هفت محور اصلی: سلامت شهروندی، آموزش‌های شهروندی، فرهنگی، مذهبی وانقلابی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، ورزشی و بازی‌های سنتی، نوآوری‌ها، خلاقیت‌های علمی و کارآفرینی و تفریحی و گردشگری که همسو با محورهای جشنواره تابستانی فیروزه است، به همراه برگزاری مسابقات ورزشی در فرهنگ‌سرای بزرگ الغدیر با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و هنری و مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر جهت بازدید عموم علاقمندان در فرهنگسرای الغدیر دایر است.