نقش محوری شوراها در جهت حوزه شکوفایی اقتصاد محلی و تامین رفاه و آسایش روستاییان
نقش محوری شوراها در جهت حوزه شکوفایی اقتصاد محلی و تامین رفاه و آسایش روستاییان
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی بر نقش محوری و سازنده شوراهای اسلامی در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب در حوزه شکوفایی اقتصاد محلی و تامین رفاه و آسایش تمامی گروه‌های مردمی بویژه روستاییان تاکید کرد.

محمد اسکندری در گفت‌وگوی خبری به مناسبت روز شوراها، اظهار داشت: شوراهای اسلامی به‌عنوان نمادی از مردم‌سالاری دینی و مشارکت در اداره امور محلی است و هدف نهایی تشکیل شوراهای روستایی، بسترسازی برای پیشرفت و آبادانی روستاها و خدمت بی‌منت به مردم با بهره‌گیری از مشارکت و توانمندی گروه‌های مختلف مردمی است.

وی افزود: گسترش و تعمیق مشارکت و اعتماد سیاسی مردم، توسعه و ارتقای مدیریت روستایی، تمرکززدایی و کمک به کاهش تصدی‌گری دولت، بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل محلی و تقویت همبستگی اجتماعی، از ثمرات ارزشمند شکل‌گیری و فعالیت شوراهای اسلامی بوده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در پایان از تلاش‌های صادقانه و بی‌دریغ اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان که با وجود تمامی محدودیت‌ها و تنگناها، خدمات آنان به روستاییان شریف، ایثارگرایانه ادامه دارد، قدردانی کرد.
 

انتهای پیام/