نقش بی بدیل سپاه پاسداران در عرصه های مختلف قابل چشم پوشی نیست
نقش بی بدیل سپاه پاسداران در عرصه های مختلف قابل چشم پوشی نیست
 فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا گفت: بدون شک از نقش بی بدیل سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و تداوم انقلاب اسلامی نمی توان چشم پوشید

به گزارش قلم پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است : بدون شک از نقش بی بدیل سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و تداوم انقلاب اسلامی نمی توان چشم پوشید . سپاه پاسداران در طول این سالها با حضور در عرصه های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته و بایسته خود را ایفا کرد و امام راحل ( ره ) چه زیبا نقل کرد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود لذا می توان از همین جمله کوتاه و جامع، ارزش واقعی سپاه را درک و استنباط کرد.

هدف غایی سپاه پاسداران این نهاد انقلابی درکنار ارتش ونیروی انتظامی، توسعه و اعتلای ایران عزیز اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی بوده است و  تاکنون با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله االعالی)، اجرای طرح های بزرگ در گوشه گوشه میهن عزیز اسلامی و دستاوردهای بیشمار و ارزشمند، این مهم را تحقق و جامه عمل پوشاندند.

در استان آذربایجانشرقی نیز همواره مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با ارتش و دیگر نیروهای مسلح و دولت حرکت کرده اند و این هم افزایی و انسجام بی نظیر آنان در مسیر توسعه استان ستودنی است. بنده فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه همرزمان دلاور، مردان غیور،شجاع و خدوم سپاه و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همگی بعنوان خدمتگزاران این نظام در سایه رهنمودهای ارزشمند فرمانده معظم کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای مردم عزیز ایران اسلامی گام های موثری را برداریم.

 

فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا

سرتیپ دوم ستاد امیر حسین شفیعی